လူေတြကို ခြဲၾကည့္လိုက္တဲ့အခါ ႏွစ္မ်ိဳးေတြ႔ရတယ္။ မွီခိုသူနဲ႔အမွီကင္းတဲ့သူ။ လူေတြနဲ႔ ဆက္စပ္ျပီး သစ္ပင္ေတြကို
ခြဲၾကည့္ေတာ့ အရိပ္ေပးႏိုင္တဲ့သစ္ပင္နဲ႔ အရိပ္မေပးႏိုင္တဲ့ သစ္ပင္ဆိုျပီး ႏွစ္မ်ိဳးေတြ႔ရတယ္။ ထင္ထင္ရွားရွား ျမင္သာတာကေတာ့
ထန္းပင္တို႔၊အုန္းပင္တို႔ဟာ အရိပ္ေပးဖို႔ေနေနသာသာ သူတို႔အရိပ္ကိုေတာင္ သူတို႔ခိုခြင့္မရရွာဘူး။ ေညာင္ပင္၊ကုကၠိဳပင္၊ မန္ႀကီးပင္၊
ကြ်န္ေတာ္တို႔ လူ႔ေလာကကလည္း သစ္ပင္ေလာကနဲ႔ ခပ္ဆင္ဆင္ပဲလို႔ေတြးမိတယ္။ အရိပ္ဆိုတဲ့စကားကိုယူျပီး ဘုရားရိပ္၊
တရားရိပ္၊ ေက်ာင္းရိပ္ကန္ရိပ္စတဲ့အျပင္ မိဘရိပ္၊ ဆရာရိပ္ဆိုၿပီး မွီခိုလို႔ရတဲ့ သူေတြအေပၚ အရိပ္ပမာ တင္စားေျပာဆိုၾကတယ္။
ကိုယ့္ကိုေကာင္းက်ိဳးျပဳတဲ့အရာကို အရိပ္လို႔ေခၚတဲ့သေဘာေပါ့။ ဒီအရိပ္ဆိုတဲ့စကားကို ပါဠိေဝါဟာရမွာ ဆာယာ လို႔ သာယာလွပစြာနဲ႔
အသံုးျပဳတာေတြ႕ရတယ္။ အက်ယ္ထပ္ဖြင့္ျပတာက သတၱာနံ သရီရံ ဆိယတိ ဥပသေမတီတိ ဆာယာ တဲ့ ေရာက္လာတဲ့သူေတြကုိ
ေအးေစတတ္လို႔ အရိပ္တဲ့။ ဆာယာ အႏုပါယိနီ ဆိုတဲ့စကားေတာင္ရွိပါေရာ။ ကုိယ့္အရိပ္က ကိုယ့္ေနာက္လိုက္ပါတတ္သလို ကုသိုလ္က
လိုက္ပါတတ္ပံုကို ေျပာတာပါ။
No comments:
Post a Comment